သမီးနွစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္ကိုကယ္ဖို႔ ကားေအာက္ထဲ ေျပးဝင္ခဲ့တဲ့ အေမ

Massachusetts ျပည္နယ္ Lawrence မွာရွိတဲ့ သူမဟာ အိမ္ေရွ႕အိမ္တံခါးကို ပိတ္ျပီး လွည့္ၾကည့္လိုက္တဲ့ အခါ ရပ္ထားတဲ့ သူမရဲ႕ကားဟာ အိမ္ေရွ႕ကုန္းအတိုင္း အရွိန္နဲ႔ ေျပးဆင္းသြားတာကို Mindy Tran ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္။



သူရဲ႕နွစ္နွစ္အရြယ္ အျမြာပူးသမီးနွစ္ေယာက္ဟာ ေနာက္ခံုမွာရွိေနျပီး လမ္းမွာ ကားေတြတဝီဝီရႈပ္ေန တာေၾကာင့္ လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ပဲ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ခဲ့တယ္ လို႔ သူက ဆိုပါတယ္။

“ကၽြန္မရဲ႕ပထမဆံုးသိစိတ္က ဒီကားကို ျပန္တြန္းပို႔ရမယ္ ဆိုတာပဲ” လို႔ ၂၂နွစ္အရြယ္ အေမျဖစ္သူ Mindy Tran က WCVB ကို ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ သူဟာ ကားေနာက္ကို ခုန္လိုက္ျပီး ခႏၶာကိုယ္ကို ခုထားခဲ့တာေၾကာင့္ ကားဟာ သူမကို ၾကိတ္မိလ်က္သားျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္။

“ကၽြန္မကိုကၽြန္မ အရွိန္ေလ်ာ့တံုး(speed bump)တစ္ခုလို အသံုးျပဳလိုက္ေတာ့ အရွိန္ေလ်ာ့သြားျပီး ကၽြန္မအိမ္နီးခ်င္း တစ္ေယာက္ဝင္လာနိုင္ခဲ့လို႔ ကားကို ရုတ္တရက္ ရပ္လိုက္နိုင္ပါတယ္” လို႔ သူမက ဆိုပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ Tran ကေတာ့ ကားေအာက္မွာ ညပ္မိေနတာေၾကာင့္ မီးသတ္သမားမ်ားေရာက္လာ ကာ ေလအိတ္နဲ႔ သစ္သားတံုးေတြ သံုးျပီး သူမကို ကားေအာက္က ဆြဲထုတ္ခဲ့ရပါတယ္။

သူမရဲ႕ညာဘက္ ဒူးေခါင္းကေတာ့ ေၾကမႊသြားျပီး ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္က တင္ပါးကေန ေနရာလြဲသြား ခဲ့တယ္ ပါတယ္။

Tran က
“ကၽြန္မကေလးေတြက ကၽြန္မအတြက္ အရာရာပဲ။ ကၽြန္မကေလးေတြ အေကာင္းအတိုင္းရွိတာကိုပဲ ကၽြန္မ ဝမ္းသာတယ္” လို႔ ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

Tran ဟာ ခြဲစိတ္မႈ ေပါင္းမ်ားစြာကို အၾကိမ္ၾကိမ္ ခြဲလုပ္သြားရမွာျဖစ္ျပီး လမ္းျပန္ေလွ်ာက္နိုင္ဖို႔ေတာ့ ေသခ်ာ တယ္ လို႔ဆိုပါတယ္။

Credit: ဖိုးသူေတာ္ (www.phothutaw.com)
ဖိုးသူေတာ္ Team မွ ဘာသာျပန္သည္။

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...