ယခုေခတ္မိန္းကေလးမ်ား ခ်စ္သူဆီကလိုခ်င္တတ္တဲ့ အခ်က္(၁၅)ခ်က္



၁။ နံနက္ႏိုးႏိုးခ်င္းနဲ႔ မအိပ္ခင္မွာ ႏႈတ္ဆက္စကားေလးေပးပို႔တာ။
၂။ က်မမွားသည္ျဖစ္ေစ ရန္ျဖစ္စကားမ်ားၿပီးရင္ ျပန္ေတာင္းပန္တတ္တာ။
၃။ က်မတစ္ေယာက္တည္းသီးသန္႔ အၾကင္နာေပးတတ္တာ။
၄။ က်မကို ရယ္ေအာင္ လုပ္ေပးတတ္တာ။
၅။ က်မနဲ႔ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့၊ တစ္ခါတေလလည္း ရယ္စရာေကာင္းတဲ့ ဓာတ္ပံုေလးေတြ တူတူရိုက္တတ္တာ။
၆။ က်မပ်င္းေနရင္ စိတ္၀င္စားစရာအေၾကာင္းအရာေလးေတြ ေျပာျပတတ္တာ။
၇။ က်မ စိတ္ညစ္ေနၿပီဆို ခ်က္ခ်င္းသိတာ။
၈။ ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ၾကင္ၾကင္နာနာဆက္ဆံတာ။
၉။ က်မ ငိုခ်င္လာတဲ့အခါ သူ႔လက္ေမာင္းႀကီးေတြထဲမွာ ေပြ႕ပိုက္ထားတတ္တာ။
၁၀။ က်မကို ေလးစားတာ။ အေလးထားတာ။ တန္ဘိုးထားတာ။
၁၁။ တျခား ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ အီစီကလီမလုပ္တာ။
၁၂။ ပ်ာယိပ်ာယာ မႏိုင္တာ။
၁၃။ က်မ မလိုအပ္ဘူးဆို သိပ္တြယ္ကပ္မေနတတ္တာ။
၁၄။ မညာတတ္ပဲ ေျဖာင့္ေျဖာင့္မွန္မွန္ေျပာတတ္တာ။
၁၅။ ခ်ီးမႊမ္းစကားေလးေတြ ဆိုတတ္တာ။

[What a girl wants ကို ဘာသာျပန္ပါတယ္]

အက္ဒမင္ သြန္း Heart Canteen
ျပည္ျမန္မာ

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...