အိမ္ေထာင္ရွင္ေတြကုိ ဂေယာက္ဂယက္ ျဖစ္ေစႏုိင္တဲ့ ကင္မရြန္းေဒ့ဇ္

မတ္ဒီလြန္မွစလုိ႔ ဂ်က္စတင္ တင္းဘားလိတ္ တုိင္ေအာင္ ကမၻာမွာ စြဲေဆာင္မႈရိွတဲ့ အမ်ိဳးသား မ်ားစြာနဲ႔ ခ်စ္ဇာတ္လမ္းရိွခဲ့သူ ျဖစ္ၿပီး ဘယ္အမ်ိဳးသားကမွ သူမကုိ ၾကာၾကာစြဲေဆာင္ မထားႏုိင္တဲ့ အသက္ ၄၁ႏွစ္အရြယ္ ကင္မရြန္းေဒ့ဇ္က သူမ လြတ္လပ္ေနဆဲ (အိမ္ေထာင္မရိွ) ဆုိတဲ့ အေျခအေနက အိမ္ေထာင္ရွင္ အမ်ိဳးသမီးေတြနဲ႔ အမ်ိဳးသားေတြကုိ စိတ္ဂနာ မၿငိမ္ (ဂေယာက္ဂယက္) ျဖစ္ေစႏုိင္တယ္လုိ႔ ထုတ္ေဖာ္ ေျပာဆုိလုိက္ပါတယ္။



ကၽြန္မထင္တယ္ အခ်ိဳ႕လူေတြက သူတုိ႔ အိမ္ေထာင္ျပဳၿပီးသြားတာနဲ႔ အျခားသူေတြကုိ သူတုိ႔လုိပဲ တစ္စံုတစ္ဦးကုိ ဘ၀အတြက္ ေရြးခ်ယ္ေစခ်င္ၾကတယ္။ သူတုိ႔ကုိယ္တုိင္ ေရြးခ်ယ္ထားတာကုိ သူတုိ႔ဘာသာ ေက်နပ္ႏွစ္သက္ေစဖုိ႔ အတြက္လို႔ ကၽြန္မထင္တယ္။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္မထင္တာက အိမ္ေထာင္ရွင္ အခ်ိဳ႕ဟာ လက္မထပ္ခင္ သူတုိ႔ေရြးခ်ယ္မႈေတြ ျပဳခဲ့ၾကမွာပါ။ အကယ္၍ သူတုိ႔နဲ႔ ပတ္သတ္သူခဲ့ဖူူးသူ ဒါမွမဟုတ္ သူတုိ႔ စိတ္၀င္စားသူက လက္မထပ္ေသးဘဲ တစ္နည္းတစ္ဖံု ရပ္တည္ေနတာကုိ ေတြ႕တဲ့အခါ ၾကရင္ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိၿပီး သူတုိ႔ ေတြေ၀ စဥ္းစားမိၾကမယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။

အကယ္၍ သူတု႔ိ လက္ထပ္ဖုိ႔ မေသခ်ာဘဲ ေရြးခ်ယ္ခဲ့သူက စိတ္တုိင္းက်ေစမွာ မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ေျပာပါေသး တယ္။ ကင္မရြန္းေဒ့ဇ္ကေတာ့ ယခုအခ်ိန္ထိ ခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လက္မေလ်ာ့ေသးပါဘူး။

ကၽြန္မ အခ်စ္အတြက္နဲ႔ လံုး၀က်ရံႈးေနၿပီ။ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္မွာ ကၽြန္မကုိ ဘယ္အရာက စြဲေဆာင္မႈ အရိွဆံုးလဲ ဆုိတာ ကၽြန္မအခုေတာ့ သိေနၿပီ။ သူ႔ကုိယ္သူ ဘယ္လုိလူျဖစ္တယ္ ဆုိတာ သိတဲ့သူက ကၽြန္မကုိ စြဲေဆာင္ႏုိင္တယ္။ ကၽြန္မထင္တယ္ ကၽြန္မကုိယ္ ကၽြန္မ ဘယ္လုိလူလည္းဆုိတာ သိတဲ့သူကသာ ကၽြန္မကုိ စိတ္၀င္စားေၾကာင္း ျပသတဲ့သူ ျဖစ္လိမ့္မယ္လုိ႔ ေျပာခဲ့ပါေသးတယ္။

World Myanmar

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...