ဇာတ္ပို႔ဆိုတာ ေနရာတစ္ေနရာက အဓိကပါ



ေနရာရတယ္ မရဘူး ဆိုတာက ကား႐ိုက္ရတယ္ မ႐ိုက္ရဘူး ဆိုတာ ကိုေျပာတာ မဟုတ္ဘူး။ ေနရာရ တယ္ မရဘူး လို႔ေျပာၾကတာက ဇာတ္ကားထဲမွာ လုပ္ပိုင္ခြင့္ ရတယ္ မရဘူးကိုေျပာ တာပါ။ ကားေတြကို ဘယ္ေလာက္ပဲ အေရအတြက္မ်ား မ်ား ႐ိုက္ေနရပါေစ လုပ္ပိုင္ခြင့္မရ ရင္ ကားေတြမွာ ပါေနတာပဲရွိမယ္။ ပါေလရာ ပဲျဖစ္မယ္။ လုပ္ပိုင္ခြင့္ ရဖို႔ ပဲ အေရးႀကီး တာပါ။

ေက်ာင္းကာ ႐ိုက္တာမွာ သူငယ္ခ်င္းပဲ ေဟးလား ဝါးလားနဲ႔ ၿပီးသြားရင္ ဘာလုပ္မွာ လဲ။ ဇာတ္ပို႔ဆို တာေနရာ တစ္ေနရာ ကအဓိကပါ အဓိက ကာ႐ိုက္တာ တစ္ခုရရမယ္။ မင္းသားနဲ႔ အၿပိဳင္ မဟုတ္ရ င္ေတာင္ မင္းသားပဲျဖစ္ျဖစ္ မင္းသမီးပဲျဖစ္ျဖစ္ အဓိကပို႔ေပးႏိုင္ တဲ့သူ ျဖစ္ရမယ္။ ဇာတ္ကားထဲမွာ အေရးပါတဲ့ေနရာတစ္ေနရာက ပါမွ လုပ္ရက်ိဳးနပ္တာေပါ့။ ကိုယ္တို႔က် ေတာ့ ဇာတ္ေကာင္ တစ္ေကာင္ရရင္ ဖိၿပီးႀကိဳးစားတယ္။

အဲဒါေၾကာင့္ စ ႐ိုက္ကတည္းက မင္းသားနဲ႔အၿပိဳင္ပဲ။ ကိုယ္တို႔ ႐ိုက္ၿပီဆို ဒါ႐ိုက္တာက ေနရာမေပးႏိုင္ရင္ မေခၚဘူး။ ခင္လိႈင့္ ကို သံုးၿပီဆိုရင္ တန္ေအာင္သံုးမယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္ျဖစ္တယ္။ အဲဒီလိုျဖစ္ ေအာင္ရပ္တည္ ထားတာေပါ့။ အဲဒါ ကြာမွာေပါ့။ လူရႊင္ေတာ္အသင္း ဒု တိယဥကၠ႒ အေနနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ရ တာအမ်ားႀကီး အခက္အခဲရွိပါ တယ္။ လူရႊင္ေတာ္အသင္းအဖြဲ႕ဆို တာ ႐ုပ္ရွင္အစည္းအ႐ံုးလိုပဲ ဘာမွ မထူးျခားပါဘူး။ မထူးျခားဘူးဆိုတာ က NGO အဖြဲ႕၊ လူမႈေရးပရဟိတ လုပ္တဲ့အဖြဲ႕ျဖစ္တယ္။ ႐ုပ္ရွင္အစည္း အ႐ံုးကိုႏိႈင္းေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။

ပရဟိတ အသင္းျဖစ္တာေၾကာင့္ လုပ္ခ်င္တဲ့သူက လုပ္မယ္။ မလုပ္ ခ်င္တဲ့ သူကမလုပ္ဘူး။ လုပ္ခ်င္တဲ့ သူေတြဆက္ၿပီးလုပ္ခ်င္ေအာင္၊ မလုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြ လုပ္ခ်င္လာ ေအာင္ သူတို႔ကို စည္း႐ံုးရတာကို က ေတာ္ေတာ္ခက္ပါတယ္။ ေရွ႕လုပ္ ငန္းေတြကို ေဆာင္ရြက္ဖို႔အတြက္ လည္း ေတာ္ေတာ္ေလးစဥ္းစားၿပီး လုပ္ရပါတယ္။

8 Days 

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...