ကၽြန္မတုိ႕မိန္းမေတြ



ကၽြန္မတုိ႕မိန္းမေတြက သ၀န္တုိတတ္ၾကတယ္ ကုိယ့္ခ်စ္သူေယာက်ာ္းေလးကုိ လုိတာထက္ပုိျပီ သ၀န္တုိတတ္တယ္ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ကၽြန္မတုိ႕ခ်စ္သူေတြ ကၽြန္မတုိ႕အေပၚကလြဲရင္ တျခားသူကုိ ခ်စ္သြားမွာဆုိးတဲ႕စိတ္ေၾကာင့္ေပါ့။

ကၽြန္မတုိ႕မိန္းမေတြက တခုခုဆုိ အေသးအဖြဲ အေၾကာင္းအရာေလးကအစ ခံစားလြယ္ၾကတယ္ ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ကၽြန္မတို႕မိန္းမေတြမွာ ေယာက်ာ္းေတြထက္ ႏူညံတဲ႕အသည္းႏွလုံး ဘုရားသခင္ကထည့္ေပးထားလုိ႕ပါ။

ကၽြန္မတုိ႕မိန္းမေတြက အရာရာကုိ ဦးေဆာင္ႏုိင္စြမ္းရွိေသာ္လည္း ကုိယ္ေယာက်ာ္းေတြေနာက္က ပါရမီျဖည့္ေဖာ္အျဖစ္သာေနၾကသည္ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ကုိယ္ေယာက်ာ္အိမ္ေထာင္ဦးစီးရဲ႕ ဦးေဆာင္မႈကုိ လုိလားၾကလုိ႕ပါ ။

ကၽြန္မတုိ႕မိန္းမေတြက တခုခုဆုိ မ်က္ရည္လြယ္ၾကတယ္ ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ အရာရာတုိင္းကုိ စိတ္ခံစားခ်က္နဲ႕အျမဲရင္ထဲမွာသိမ္းထားရင္ ခံစားမႈကေန အမုန္းတရားအျဖစ္ေျပာင္းလဲသြားမွာ ဆုိးတဲ႕စိတ္ေၾကာင့္ပါ။

ကၽြန္မတုိ႕မိန္းမေတြက အလြယ္တကူစိတ္ေကာက္တတ္ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကုိယ္ခ်စ္သူအျပဳံးတခ်က္ စကားတခြန္းနဲ႕တင္ ေခ်ာ့စရာမလုိေအာင္ စိတ္ဆုိးေျပတတ္ၾကပါေသးတယ္။

ကၽြန္မတုိ႕ မိန္းမေတြက တခုခုဆုိ အရမ္းစုိးရိမ္စိတ္ပူပန္တတ္ၾကတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ကုိယ္ခ်စ္တဲ႕သူေတြ တခုခုျဖစ္မွာ မလုိလားအပ္တဲ႕ေစတနာေလးေၾကာင့္ပါ။

ကၽြန္မတုိ႕မိန္းမေတြက ကိုယ္ရဲ႕နံရုိးရွင္ေပၚသစြာေစာင့္တည္ၾကတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ကုိယ္ခ်စ္သူအနား ပါရမီျဖည့္ဘက္အျဖစ္ ေနရျခင္းကုိ ဂုဏ္ယူေနတတ္ျခင္းေၾကာင့္ပါ။

Credit to Poem

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...