ျဖစ္ခ်င္တာထက္ ျဖစ္သင့္တာကိုပဲ ဦးစားေပးေတာ့တယ္လို႔ ေျပာတဲ့ ေအးျမတ္သူ


ခင္ေဆြသက္ on 2014-04-15 11:00

ဗီဒီယိုဇာတ္ကားေတြ မနားတမ္း ရိုက္ကူးေနရတဲ့ ေအးျမတ္သူက သႀကၤန္မတိုင္ခင္ ဒါရိုက္တာမီးပြားနဲ႔ ရိုက္ကူးေနတဲ့ ကားႀကီးအတြက္ သႀကၤန္အၿပီး ဆက္ရိုက္ျဖစ္မယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းကို သူမက ‘သၾကၤန္ၿပီး ရင္ေတာ့ ကားရိုက္ေတြ ဆက္တုိက္ရွိပါတယ္။ ေခါက္ထီးေလးမလံု႕တလံုက သၾကၤန္အၿပီးျပန္ စရိုက္မွာေပါ့။ ၾကားထဲမွာ တစ္ႏွစ္ၾကာသြားတယ္။ ဆင္းေတြက ခြဲထားၿပီးသားဆုိေတာ့ အဆင္ေျပပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ခု ျပန္ဆက္ရိုက္ရမွာက ကလပ္သြားတဲ့အခန္းေတြ၊ လမ္းမွားေရာက္တဲ့ အခန္းေတြကို ျပန္ဆက္ ရိုက္ရမွာ၊ အရင္ကအဆက္ မဟုတ္ဘူးေပါ့။ ဒီကားၾကီးအတြက္ ေအးျမတ္သူ အမ်ားၾကီး ၾကိဳးစားထားပါ တယ္။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္၊ မျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ကံေကာင္းတယ္။ ဒီကားမွာ ပါ၀င္ခြင့္ရတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းကံေကာင္းပါတယ္။’ လို႔ ေျပာပါတယ္။

ေအးျမတ္သူရဲ႕ မဂၤလာသတင္းနဲ႕ပတ္သတ္ၿပီးေတာ့လဲ ‘ကၽြန္ေတာ္အသက္ ၃၀ က်ရင္ အိမ္ေထာင္ျပဳခ်င္ တယ္လို႕ေျပာထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ခု၂၈ပဲ ရွိပါေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အခ်စ္ေရးလို႕ မေျပာခ်င္ေတာ့ ဘူး။ ကိုယ့္အသက္ကလဲ ၁၈ႏွစ္အရြယ္မွ မဟုတ္ေတာ့တာ။ ကေလးကလား စကားေတြလဲ မေျပာခ်င္ေတာ့ ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဘ၀တစ္ခုတြက္ပဲ အာရံုထားတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ဘ၀တြက္ပဲ စဥ္းစားေတာ့တယ္။ စိတ္လႈပ္ရွားမႈေတြ၊ စိတ္ခံစားခ်က္ေတြကို ဦးစားမေပးေတာ့ဘူး။ ျဖစ္လာမဲ့ အရာတစ္ခုပဲ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ ဘယ္လို ျဖစ္ခ်င္တယ္ဆိုတာထက္ ျဖစ္သင့္တာကိုပဲ ဦးစားေပးပါတယ္’လို႕လည္း သူမက ေျပာျပသြားခဲ့ ပါတယ္။

Trend Myanmar

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...