တစ္ပါးသူသမီးကို ခြင့္လႊတ္ေပးပါ

စားေသာက္ဆိုင္မွာ ကၽြန္မတို႔ စားပဲြဝိုင္းကို တာဝန္ယူ စားပဲြထုိးတဲ့ မိန္းကေလးက ငယ္ရြယ္ႏုပ်ဳိသူ တစ္ဦးပါ။ သူ႔ကို ကၽြန္မ သတိထားမိရတာက သူဟာ စားပဲြထိုးရာမွာ တံု႔ေႏွးတံု႔ေႏွးနဲ႔ ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ မလုပ္တတ္ေသးတဲ့ ပံုစံမို႔ပါ။ သူဟင္းေတြခ်ေနတုန္း ဟင္းရည္ေတြ ကၽြန္မေပၚ သူမေတာ္တဆ ေလာင္းခ်လိုက္မွာကို ကၽြန္မစိုးရိမ္ေနမိတယ္။

ကၽြန္မရဲ႕ဆဌမအာရံုက ကၽြန္မကို မညာခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္မေဘးကေန ငါးေပါင္းဟင္းကို သူလာခ်ေတာ့ ပန္းကန္က ရဲြ႕ရဲြ႕ေစာင္းေစာင္းနဲ႔။ ညီႇနံတေထာင္းေထာင္း ထေနတဲ့ ငါးဟင္းရည္ေတြက စားပဲြခံုေပၚ တင္ထားတဲ့ ကၽြန္မ ပိုက္ဆံအိတ္ေပၚ တစ္စက္စက္စီး က်လာခဲ့တယ္။ ဒါကိုျမင္ေတာ့ ဖ်တ္ခနဲ ကၽြန္မ အလိုလို ထရပ္လိုက္မိတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ မ်က္ႏွာကလည္း ေဒါသတႀကီးနဲ႔ ထစ္ခ်ဳန္းေတာ့မယ္ မိုးလို ရုတ္ခ်ည္ မည္းသြားတယ္။ ဒီပိုက္ဆံအိတ္က ကၽြန္မ အီတလီကေန ဝယ္ခဲ့တဲ့ ပိုက္ဆံအိတ္၊ ေစ်းႀကီးေပးၿပီး ဝယ္ခဲ့ ရတဲ့ အေကာင္းစား ပိုက္ဆံအိတ္၊ ကၽြန္မ အႏွစ္သက္ဆံုး ပိုက္ဆံအိတ္။

ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မေဒါသေတြ သူ႔အေပၚ မက်ေရာက္ခင္ ကၽြန္မ အခ်စ္ဆံု သမီးက လွစ္ခနဲထၿပီး စားပဲြ ထိုးေကာင္မေလးေဘးမွာ လာရပ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ေႏြးေထြးတဲ့ အၿပံဳးနဲ႔ ေကာင္မေလး ပခံုးကို ကိုင္ၿပီး “ဘာမွ မျဖစ္ဘူး.. ကိစၥမရွိဘူး”လို႔ ဆိုတယ္။

စားပဲြထိုးေကာင္မေလးက ေခ်ာက္ခ်ားၿပီး အကူအညီမဲ့တဲ့ အၾကည့္နဲ႔ ဟင္းရည္ေတြ ေပသြားတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ပိုက္ဆံအိတ္ကို ၾကည့္ၿပီး “ဟို.. ဟို.. ကၽြန္.. ကၽြန္..မ အဝတ္စယူၿပီး သုတ္လိုက္မယ္”လို႔ တုန္တုန္ လႈပ္လႈပ္ေျပာတယ္။

ဒါကို သမီးက မထင္မွတ္ဘဲ “ကိစၥမရွိပါဘူး… အိမ္ေရာက္ရင္ ေရနဲ႔ေဆးလိုက္မယ္.. တကယ္ ဘာမွ မျဖစ္ဘူး.. စိတ္ထဲမထားနဲ႔.. လုပ္စရာရွိတာလုပ္ပါ”လို႔ သူ႔ကိုျပန္ႏွစ္သိမ့္ လိုက္တယ္။

ၾကည့္ရတာ သူကပဲ အမွားလုပ္တဲ့လူလို သမီးရဲ႕အသံက ညင္သာေပ်ာ့ေပ်ာင္းေနတယ္။ ဒီလိုအခ်ိန္က်မွ စားပဲြထိုးေကာင္မေလးရဲ႕ ေခ်ာက္ခ်ားထိတ္လန္႔ေနတဲ့မ်က္ႏွာက တေျဖးေျဖးေျပေလ်ာ့ၿပီး အသံ တိုးတိုးေလးနဲ႔ “ကၽြန္မ ေတာင္းပန္ပါတယ္”လို႔ေျပာတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေခါင္းငံု႔ၿပီး ထြက္သြားေတာ့တယ္။

သမီးကို ကၽြန္မစူးစူးရဲရဲ စိုက္ၾကည့္လိုက္တယ္။ ေလအျပည့္ လြန္သြားတဲ့ ပူစီေဖာင္း တစ္လံုးလို ကၽြန္မ ရဲ႕ေဒါသေတြ ေဖာက္ခဲြခ်င္ေပမယ့္ ေပါက္ကဲြခြင့္မရလိုက္ဘူး။ သမီးလည္း ကၽြန္မကို ၿငိမ္ၿငိမ္ ဆိတ္ဆိတ္ျပန္ ၾကည့္ေနတယ္။ စားေသာက္ဆိုင္ရဲ႕ ၾကည္လင္တဲ့ မီးေရာင္ေအာက္မွာ သမီး မ်က္ဝန္းက်ယ္ထဲက မ်က္ရည္တခ်ဳိ႕ လဲ့ေနတာကုိ ကၽြန္မ ထင္ထင္ရွားရွားေတြ႔ လိုက္မိတယ္။ စိတ္တိုရမယ့္အစား ကၽြန္မ ထိတ္လန္႔ သြားမိတယ္။ ငါ့သမီးေလး.. ဘာမ်ားျဖစ္တာပါလိမ့္….

အဲဒီေန႔ည အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ သားအမိႏွစ္ေယာက္ ကုတင္ေပၚမွာ ပူးပူးကပ္ကပ္ လဲေလ်ာင္းေနခ်ိန္မွပဲ သမီးက သူ႔အျဖစ္ကို ရင္ဖြင့္ေတာ့တယ္။

သမီးကို ကိုယ့္အားကိုယ္ကိုး တတ္ေအာင္ အဂၤလန္လြတ္ၿပီး ကၽြန္မေက်ာင္းထား ခဲ့တယ္။ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ အတြင္းမွာလည္း သူ႔ကို အိမ္ေပးမျပန္ခဲ့ဘူး။ အဂၤလန္မွာ အလုပ္လုပ္ရင္း ေက်ာင္းတက္တဲ့ ဘဝကို သူခံစားႏိုင္ဖို႔ ကၽြန္မတို႔ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တယ္။

သူ႔အစ္ကိုႀကီး အေမရိကားမွာေက်ာင္းတက္တုန္းက ေက်ာင္းတြင္း စာပို႔လုလင္ လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္။ သူ႔အစ္ကို ငယ္လည္း လက္ေတြ႔စမ္းသပ္ခန္းမွာ အကူအျဖစ္ ဝင္လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္။ သြက္သြက္ လက္လက္ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ဒီသမီးေထြးေလးက အိမ္အလုပ္ ဘာမွလုပ္ခဲ့ဖူးတယ္ဆိုတာ မရွိဘူး။ အိမ္အလုပ္ေတြ သူလုပ္ဖို႔ အလွည့္မက်ခဲ့ဘူး။ ဒီလိုသမီးေလးက နယ္ျခားေျမျခား အဂၤလန္ေရာက္ေတာ့ စားေသာက္ဆိုင္ တစ္ဆိုင္မွာ စားပဲြထိုးလုပ္ရင္း ေက်ာင္းတက္ခဲ့တယ္။

ပထမတစ္ရက္ အလုပ္ စတက္တဲ့ေန႔မွာပဲ သူအမွားလုပ္ခဲ့တယ္။

အဲဒီေန႔က မီးဖိုမွာ ဝိုင္ဖန္ခြက္ေတြေဆးဖို႔ သူတာဝန္က်တယ္။ ေျခတံေသးေသးသြယ္သြယ္နဲ႔ ဝိုင္ဖန္ခြက္ေတြက ပုစဥ္းရဲ႕ေတာင္ပံလို ပါးလႊာလွတယ္။ အားေလးနည္းနည္း ပါသြားရင္ေတာင္ တစစီ က်ဳိးေၾကသြားမယ့္ ပံုစံပါပဲ။

ဖန္ခြက္ေတြကို သမီးသတိထားၿပီး ေဆးလိုက္ပါတယ္။ တစ္သက္လံုးေဆးလည္း ကုန္မွာမဟုတ္ဘူး လို႔ ေတြးထင္ထားတဲ့ ဖန္ခြက္ေတြကို အားလံုးေဆးၿပီးေတာ့ သမီးရင္ေပါ့သြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ မထင္မွတ္ဘဲ ကိုယ္ကိုလွည့္လိုက္ခ်ိန္ ေမွာက္ထားတဲ့ ဖန္ခြက္ေတြကို သူတိုက္လိုက္မိတယ္။ “ခၽြမ္.. ခလြမ္…” ဆိုတဲ့ အသံေတြ ဆက္တိုက္ေပၚလာၿပီးေနာက္ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ လက္လက္ထေနတဲ့ ဖန္ခြက္ အပိုင္းအစေတြ စုပံုသြားေတာ့တယ္။

“ေမေမ.. အဲဒီတခဏ သမီးေလ ငရဲျပည္ေအာက္ ျပဳတ္က်သြားသလိုပဲ ခံစားမိတယ္ သိတယ္..”

သမီးရဲ႕အသံမွာ ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္မႈေတြ ပါေနေသးတယ္။

“ဒါေပမယ့္ သမီးရဲ႕မန္ေနဂ်ာက သမီးကို ဘယ္လိုဆက္ဆံသလဲ ေမေမသိလား… သမီးဆီကို သူေအးေဆးေလွ်ာက္လာၿပီး သမီးကိုေပြ႔ဖက္လိုက္တယ္… ၿပီးေတာ့.. Dear, သမီးေလး ဘာမွမျဖစ္ဘူး မဟုတ္လား လို႔ေမးတယ္။ တဆက္တည္း တျခားဝန္ထမ္းဖက္ သူလွည့္ၿပီး ဖန္ခြက္ကဲြေတြကို လဲွက်င္း ဖို႔ေျပာတယ္။ သမီးကို အျပစ္တင္တဲ့စကားတစ္ခြန္းမွ သူမေျပာခဲ့ဘူး”

ေနာက္တစ္ႀကိမ္က ဝိုင္ေတြကို ဖန္ခြက္ထဲ သမီးသြန္ထည့္ေနတုန္း မေတာ္တဆဝိုင္ေတြ ဖိတ္ၿပီး အမ်ဳိးသမီး ဧည့္သည္ရဲ႕ဂါဝန္ျဖဴျဖဴကို အေရာင္စြန္းသြားတယ္။ မေတာ္တဆဆိုေပမယ့္ ဒါဟာ ေဒါသထြက္စရာပါ။ ဒါေပမယ့္ ဧည့္သည္အမ်ဳိးသမီးက အမ်က္ေဒါသမထြက္တဲ့အျပင္ ေၾကာက္ရြံ႕ေနတဲ့သမီးကို

“ကိစၥမရွိဘူး.. ဝိုင္ေပတာ ေလ်ာ္ရ လြယ္ပါတယ္”လို႔ ႏွစ္သိမ့္စကားေျပာခဲ့တယ္။ ထိုင္ရာကထရပ္ၿပီး သမီးပခံုးကို ညင္ညင္သာသာ ပုတ္ၿပီး သန္႔စင္ခန္းဘက္ သူ ေအးေအးေဆးေဆး ေလွ်ာက္သြားခဲ့ပါတယ္။

သမီးက သူ႔အျဖစ္ကို မ်က္ရည္ အဝဲသားနဲ႔ ေျပာျပေနရင္းက ေက်းဇူးတင္တဲ့ေလသံနဲ႔ ကၽြန္မကို “ေမေမ… တျခားလူေတာင္ ေမေမ့သမီးကို ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးႏိုင္ေသးတာပဲ။ ေမေမလည္း အမွားလုပ္မိတဲ့ တစ္ပါးသူရဲ႕သမီးကို ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးလိုက္ပါေနာ္ ေမေမ”လို႔ ဆိုတယ္။

သမီးကို ကၽြန္မရင္ခြင္ထဲ တင္းတင္းေလး ေပြ႔ဖက္ထားလိုက္မိတယ္။ သူတစ္ပါးကေတာင္ ကိုယ့္သမီးကို ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးေသးတာပဲ။ ကၽြန္မက ဘာလို႔ သူတစ္ပါးရဲ႕သမီးကို ခြင့္မလႊတ္ႏုိင္ရမွာလဲ။ သမီးကို ကၽြန္မေက်းဇူး တင္မိပါတယ္။ အသက္ငယ္ရြယ္ေပမယ့္ ကၽြန္မကို ခြင့္လႊတ္နားလည္ တတ္ဖို႔ သူသင္ခန္းစာေပးခဲ့ လိုက္လို႔ပါပဲ။


မူရင္း-- http://ibook.idv.tw/enews/enews721-750/enews733.html

စက္တင္ဘာလထုတ္ The Chic မဂၢဇင္း
ႏိုင္းႏိုင္းစေန
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...