Xiaomi Mi 4 W Miui 5 နဲ႕ Miui 6 Stable ROM အတြက္ Updater Root zip


စမတ္ဖုန္း အသံုးျပဳသူေတြထဲမွာ ေနရာ တစ္ခုကို အခ်ိန္တိုတြင္း ရယူႏိုင္ခဲ့တဲ့

Xiaomi Mi series ဖုန္းေတြထဲ မွာမွ ေနာက္ဆံုးလဲျဖစ္

အေကာင္းဆံုးေသာ Specification ေတြကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ Xiaomi Mi 4

စမတ္ဖုန္းေတြ အတြက္ root ျပဳလုပ္နည္းကို တင္ျပ လိုက္ရပါတယ္

ဒီ Update zip ေလးဟာ Mi 4 ရဲ႕ MIUI 5 နဲ႕ MIUI 6 Stable ROM ေတြမ်ာေကာင္းေကာင္း အလုပ္လုပ္ပါတယ္

ကြ်န္ေတာ္ MIUI 5 & 6 ၂မ်ိဳးလံုးမွာ စမ္းသပ္ျပီးပါျပီ အဆင္ေျပပါတယ္

ယခုနည္းေလးက သာမန္ user ေတြေတာင္ root ကို လြယ္လြယ္ကူကူ၇၇ွိေစႏိုင္မယ့္ နည္းေလးျဖစ္ပါတယ္

ကဲ လိုအပ္တဲ့ Update zip ဖိုင္ေလးကို အရင္Down ရေအာင္ဗ်ာ

Download for Xiaomi MI 4 Update Root .zip
 
Download Here


အသံုးျပဳနည္း

Download ျပဳလုပ္ ရရွိလာတဲ့ အဆိုပါ zip ကို ဖုန္းရဲ႕ internal memory ထဲမွာ သီးျခားထားေပးပါ

Folder ေတြထဲ မထည့္မိပါေစနဲ့ သီးျခားထားေပးပါ

ျပီးရင္ Phone မွာ updater ဆိုတဲ့ App ေလးပါပါတယ္ အဆိုပါ App ေလးကို ၀င္လိုက္ပါ

ျပီးရင္ MIUI 5 မွာဆိုရင္ေတာ့ menu key ကိုႏွိပ္ျပီး Select update package ကိုေရြးေပးပါ

MIUI 6 က်ေတာ့ ညာ ဘက္ အေပၚ ေဒါင့္နားမွာ အေပ်ာက္ ၃ ေပ်ာက္နဲ႕ option ေလးပါပါတယ္

အဆိုပါ option ကိုႏွိပ္ျပီး Select update package ကိုေ၇ြးေပးပါ

ေရြးေပးလိုက္ရင္ internal storage ကိုေ၇ာက္သြားပါလိမ့္မယ္

ဒါဆိုရင္ ခုနက မိမိထည့္ထားတဲ့ zip ကိုေ၇ြးေပးလိုက္ပါ

ျပီးေတာ့ Update ဆိုတာေလးကိုႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ အလိုအေလ်ာက္ တင္ေပးသြားပါလိမ့္မယ္

MIUI 6 Stable မွာေတာ့ နည္းနည္းေစာင့္ဆိုင္းေပးရပါတယ္

ျပီးရင္ Reboot က်ျပီးျပန္တက္လာရင္ Super Su ေလးနဲ႕ Root access ရေနျပီျဖစ္ပါတယ္


Credit – Myanmar Mi Fans Group

Aung Khaing (MMAS)
http://www.myanmarmobileapp.com/
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook PageTwitter Google+

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...